bebiiiiis

Åååååh jag är så gladis!

Först innan jag berättar varför jag är gladis: mina päron är konstiga.
Pappagrej:
-Sven, ska vi äta avocado- och rommackor ikväll?
- Javisst, det kan vi ju göra om vi tar bort avocadon och rommen och lägger på en hamburgare.

Mammagrej:
- Hurrudu molly (mitt marsvin), din tjoocka gris, ska du ut och springa lite va? Ska du ut och röra på dina tjooocka fläskkotlettsben?
 
Mongon.

Nu till varför jag är gladis. Jag ska kanske bli barnvakt åt en liten gullis på 10 månader! ÅÅÅH. Några gånger i månaden typ, och dom bor nära och verkar trevliga och allt. Åååh tänk en liten bebo. Inte för att jag någonsin har butit blöja, gjort välling eller vågar hålla i en sån liten mini, men jag kommer klara det gallant om det blir av! Nu ska jag gå och öva på mina gossedjur haha. Sen ska jag söka på google på "hur man sköter en liten bebis".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0