bra dag (y)

Tjooooooooooo folket!

Sitter och grubblar lite...måste göra mina individuella val ikväll och jag vet inte riktigt vad jag ska välja. Blir nog spanska 5, behöver meritpoängen och orkar inte mer engelska eller matte. Och sen blir det nog nån chill kurs, antingen hälsa eller turism, men kan inte bestämma mig riktigt.
Då vet ni det...ehee.

Idag är förresten en jäkligt bra dag! Solen skiner oh jag vaknade upp på jättebra humör. Slutade skolan vid tolv också så det var nirr. Och nu är det nästan fredag, och jag är såååååååååååå taggad på askort dag i skolan, med simning på idrotten (julle ska lära oss proffsdyka) och sen party på kvällen. Är hype. Freakdags. Ja ni hajar. Nu ska jag fixa lite grejs och sen blir det träning, tjing.

gillart


Kommentarer
Postat av: elsa

TUURIIISSSMMMM

2011-01-27 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0