fezt med z

HERREGUD VILKEN HELG!
Ska berätta det bästa sist, håll ut. Igår var jag under dagen hos min skönaste släktingar borta i flen i ingenstans. Jättetrevligt att träffa dom! På kvällen var jag på fest med josse och sofie och lite basketkillar. Det var sådär men lite dans blev det och vi hade varandra där så det var roligt i alla fall!

Nu till det bästa. Fredags. Åh herre, jag var så lycklig och är fortfarande så lycklig. Jag hade 18-års fest och jag kan inte förklara känslan. Jag hade bara en massa underbara söta älskade vänner runt omkring mig som gjorde min kväll. Vi dansade loss, vi freakade! Jag älskar mina vänner. Dom gjorde allt så bra. Nästan så det kom lite tårar. Bästa kvällen någonsin. Jag vill fylla 18 oftare. LYCKA!



(kör nog en bildbomb senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0