mjöö

Vad tycker ni om rubriken? Påhittig tjej.

Riktigt bra dag. Riktigt pissig kväll.

Bra dag:
Vaknade på rätt sida, asglad. Hade sovmorgon och en massa inställda lektioner i skolan - slutade fyra timmar tidigare än vanligt. Blev filmade av tv4nyheterna (HUUUR COOLT, heh). Sen blev det gottis på donken och bio med sötaste päls, amme, och jojje. Vi såg "Himlen är oskyldigt blå". Så fin film! 70-talet verkar jäkligt nice. På hemvägen stötte jag på emanuel från paradise hotel som gick av vid brommaplan, och jag erkänner att jag inte kunde slita blicken från honom mellan tuben och bussarna. Så schnygg. Sen gav jag upp.
Var fett taggad på livet idag. Taggad på fest, taggad på helger, taggad på sommar, taggad på vänner. Var riktigt glad.

Pissig kväll:
...sen kom jag hem och hann bli lite trött. Gick till träningen där jag blev ännu tröttare och jävligt irriterad och sur över ingenting. Det gick bajs, och jag orkade inte fokusera. Fuck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0