morsning

Var ju med Jenny igår, och vi låg i min säng och såg på filmer och myste och jag klarade faktiskt av att hålla mig vaken hela kvällen till typ halv tre när vi somnade. Under natten låg jenny som ett kors över hela sängen, eller så låg hon typ på mig. Mys. Jag sov i fem timmar, sen vid halv åtta gick jag upp. Kunde inte sova längre på grund av tidsomställningen och den där saken som låg överallt i min säng. Fixade och trixade en massa. La först över alla jennys filmer till min hårdisk, så har typ 200 asnirriga nya filmer nu. Sen la jag in all min musik på min nya ipod. Gillar den mer och mer!


Efter det såg jag på film med mickis. Så som i himlen, och åååh vad fin den filmen är! Efter det var jenny fortfarande inte vaken, så jag ställde mig själv och stekte pannkakor till oss. Vid kvart i tolv fick hon inte sova längre, så då gick jag in och hoppade i sängen. Hur gullig är inte jag som förberedde pannkakor till min bästaste? Jo jag är ganska söt. Och okej jag var hungrig. Men ändå.

Nu ska jag slappa lite och sen träffa josse. Ikväll blir det kanske partaj också. Får se. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0