söndag

Precis hemma efter match. Vi spelade ganska sketet mot ättriga kärringar, men vi vann i alla fall, så det var riktigt skönt! Jag var helt ur form, noll kondis och kunde inte riktigt hantera bollen, men det kändes ändå inte så hemskt som jag hade förväntat mig så det var också skönt!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Bio kanske? Filmmys med nån fin tös? Ska i alla fall äta lite sen födelsedagsmiddag, och jag valde en jättegod pastarätt som pappa gör. Sen blir det tårta som jag och mickis högg in på redan i morse i för sig men jaja. Vi firar alltså min födelsedag lite smått här hemma idag.
Är så glad över alla otroligt fina presenter jag har fått!

Btw, jag har inte riktigt tänkt på vad det innebär med att vara 18. Min enda tanke kring det är liksom, YES KROGEN! Men jag får fan rösta, skaffa körkort, skriva på papper själv, tatuera mig, pierca naveln (japp min mamma har sagt nej fram tills nu)...osv. Jag är vuxen, jag får göra typ allt utom systemet. Galet. Jag är stor nu! Förhoppningsvis blir det krogen med mickis nästa helg (jag ska tvinga henne hehe).
Jag funtar också på att pierca naveln, men hur efter är man inte om man gör det nu liksom..men har alltid velat, så jag ska nog göra det ändå.
Sen har jag aldrig varit särskilt hype på tatuering förrän jag och mickis för nån vecka sen började snacka om att skaffa nån systertatuering. Det skulle vara fint tycker jag. Nåt lite diskret, och kärleksfullt och betydelsefullt. Får se.
Körkort?! Nja det gick väl sådär med det...ska börja övningsköra igen när våren kommer.
Jaja, 18årsfest? Mjo funtar på det.

MOVIETIME, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0