sörre

Heheheheeej.

DET ÄR SÖNDAG. Anus. Helgen är slut, men den har varit awesome.

Var ledig i fredags, kommer inte ihåg vad jag gjorde. Typ sov halva dagen, kollade i stan lite och när jag gick runt helt själv (mickis som jag väntade på var helvetes seg, och dissade mig för jobbet) så träffade jag på kajsa och stina så körde lite häng med dom en kortis. Sen var äntligen korven klar på jobbet och då åkte vi först en sväng till mormor och morfar som ska resa bort ett tag, och sen begav vi oss till vapiano på stureplan. OH YES det är nice att vara 18!!! Kunde stolt visa upp legitimation och beställa ett glas vin till maten! Åh så trevligt det var! Sen blev det bio, megamind hehe, urgullig film och sen hemåt. Igår hade jag tidig match mot akropol och det blev vinst med en poäng efter några spännande sista sekunder. SÅ SKÖNT, även om vi spela sämst. Vinst som vinst.
På kvällen mötte jag upp josse och hamberg och vi drog på fest i brommaplan. Kände inte så många, mest lite basketkillar och sen hittade jag också min alldeles egna stalker haha. Det var skumt må jag säga. 
Idag degar jag galet, och ikväll blir det myskväll med min josse och min SAKNADE steffi!!

 

Förresten, det där med ny header. Jag ger upp, jag vet fan inte hur man gör. Får inte ens tillbaka den gamla. Jag fattar inteeeee, så om ingen hjälper mig så schhhhiter jag faktiskt i. Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0