tjuhu

Skolan var tråkig, och somnade halvt på alla lektioner. Ändå var det typ min kortaste dag idag, hur ska man klara av terminen? Ge oss ljus gud snälla.
Efter skolan åkte jag dirr hem, chillade lite och åkte sen till DA FAMILY med lilla bebi. Jag blev feheeett nervös, men dom var trevliga och bebisen var söt, så ska träffa dom igen på söndag, och då får jag förmodligen passa henne med deras sällskap. Hur fan ska det gå? Om nån har en bebis att låna ut som jag kan öva på, så ring mig.
Sen blev det träning och helvete vad jag kände mig tung idag. Åt för mycket innan, och eftersom att träningen var fylld av fys så blev det en gnutta jobbigt om man säger så.

Nu ska jag dricka te och äta bulle och sen sova. Har kommit in i en sockerperiod. Måste börja vara nyttig snart igen, får damp nu för tiden när jag måste ha sötsaker hela tiden. Sötsuget måste minska, jag blir våldsam. Hmm nästa vecka?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0