shuhu

Hade lite dampfall förut idag på grund av lite olika anledningar men orkar inte prata om det, det är lugnt nu hur som helst. Dagen var annars helt okej. Vaknade upp utvilad imorse och gick till skolan (sprang till bussen, aslökigt). Jättekul att träffa alla igen verkligen! Fick en massa kommentarer om att jag var brunis, och det kändes ju ganska härligt att jämföra armar hehe. Sen var det ett plus att det var soligt ute och att vi slutade tidigt. Nästa vecka börjar det nya jävligt kassa schemat. Mitt schema förra terminen var så jävla chill alltså, och så fick jag nu typ 8-16 varje dag. Bajskorv. 
Hade träning nu, och trodde att jag skulle spy, men det var även riktigt skönt att komma igång igen! Jag behöver det verkligen! Och så blev jag på bra humör, så nu sitter jag här och är gladis och tänker över en massa saker. Har så otroligt mycket i huvudet just nu!

Aja, piz ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0