party

Åh vilken bra kväll jag hade igår. Kom till jenny vid sju och då hade min älskling lagat trerättersmiddag! Vi var ensamma och hade det sååå romantiskt haha. Åt lite, förade lite, taggade till som fan. Jag fick också min absolut finste födelsepresent någonsin - ett otroligt fint album med bilder på mig och jenny från några av de bästa stunderna som vi har upplevt tillsammans. Det var så jäkla fint! Kommer ha det vid min säng och titta i varje morgon och varje kväll både när jag är ledsen och glad. Det kom nästan en liten tår där.

När vi hade ätit lyxmiddagen och taggat till så drog vi till hässelby till en tjej som heter nikolina som hade 20-års fest. ÅH jag hade så roligt! Det var massa människor (bara en jävla massa snygga människor btw), och alla där, både killarna och tjejerna var så jäkla trevliga hela bunten. Blir så glad av sånt. Så blev det lite dans och shakande på det också och sen hemgång vid halv fyra. Jättehärlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0