äntligen fredag

Heeeeeeeeeej! Fehett med kallt ute idag. Vägrar ha på mig vinterjackan, men jackan jag hade idag var fan iskall. Sorry förresten för mitt väder/plugg/klag-snack som är med i varje inlägg nu för tiden.

Imorse tänkte jag ta sovis, men så vaknade jag vid halv sex och kunde inte somna om typ. Sämst ju, men chillade hemma ändå, orkade inte håltimme och så. Tvättade håret, städade och målade naglarna lite vårigt rosa. Lugnt i skolan, och sen begav jag mig hemåt. Vet inte hur jag ska göra ikväll. Sov dåligt inatt och känner mig fett risig. Har viktig match imorgon också...men är ändå lite sugen på att dra ut med tjejerna ikväll. Får se lite senare hur jag känner och så.

Våffeldagen idag fick jag precis höra, så jag och mickis ska fixa lite våfflor snart, mummi! :D


PTOI, känns som att alla har börjat lägga upp nostalgialbum på facebook.

Mvp-festen 08, fjorrar haha. Lite lagom mycket sidbena..


Hahahaha. Däck på bussen. Extrem ofresh bild från en av många bussresor med laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0