Morning sunshines!

Igår blev det vinst mot järva vilket kändes väldigt skönt. Nu måste vi vinna en match till, och jag känner på mig att vi har de tuffaste och svåraste matcherna kvar. Håll tummarna för oss.
På kvällen igår hängde jag med josse och steffi, och hade myskväll med film och massa gottis.
Dagen idag ser liknande ut, först match och sen myskväll. Herregud vad jag har längtat efter myskvällar. Löv it. Ikväll ska den spenderas med mickis. Bästa sällskapet! Det var riktigt länge sen vi hade syskonmys, så ikväll ska det bara vara vi två. Vi ska laga tacos och göra tårta haha! Mumma!
Nu funderar jag på att gå ut i det soliga vädret och ta en prommis. Orkar man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0