händelsrikt dygn

Lite konstigt senaste dygn, har hänt en vällee massa. Halva dan igår satt jag med mickis och skrattade åt google translate tanten. "Hi michaela you look like an asshole" "Baby, vad tycker du om snor?" Det låter ju så jäkla udda med hennes robot/halvtrevliga röst. Dog av skratt några gånger. Senare på kvällen åkte jag, mickis och pappa och åt grekiskt god mat i vällinge hus och sen blev det bio. Såg "the adjustment bureau". Bra film, riktigt spännande! Efter det så åkte jag hem, och det såg ut som att det skulle bli hemmakväll med josse. Som vanligt varje gång när man har hoppat i myskläderna så får man ett samtal. "På med kläder, tagga till" Okeeeh. Bah kör.

Åkte till järfälla med josse, och när vi klev av bussen kändes det verkligen som att vi hade hamnat mitt i ingenstans. Och så helt plötsligt såg jag några klasskompisar som stod där mitt på gången. Blev aschockad och jätteglad. Traskade med dom och mötte upp soffi och robert och några andra. När vi kom till matilda som hade festen, visdade det sig att det var asmånga där från blackan så det var kul.
Dansade lite med tjejerna, och sen vips slogs jag av något. Såg jag precis skolans restaurangchef carlos gå förbi?! Ja tydligen. Haha så skumt att se honom där. Det var alltså hennes pappa tydligen. Och vad som var ännu roligare var att han sen gick runt och bjöd alla på pizza. Haha, gullää...gott fan!

Så det blev lite sömn inatt också, gick upp vid åtta imorse. Tog en morgonprommis till vällingby, och jobbade sen i sekreteriatet under två basketmatcher med soffi och saron. Chill. Tog sen en prommis hem igen i den sköna solen.

Ganska mycket har hänt. Kul dygn.

Aja, Herrååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0